مشاوره روانشناسی

ساخت وبلاگ

بازسازی سریع پستان ( ibr ) , در مقایسه با انتظار برای بازسازی پستان در بیماران مبتلا به سرطان پستان , می‌تواند از برخی از اثرات روانی این بیماری جلوگیری کند .
اشتراک :
داستان کامل
بازسازی فوری پستان ( ibr ) , در مقایسه با انتظار برای بازسازی سینه در سینه , می‌تواند از برخی از اثرات روانی ناشی از جراحی برداشتن سینه برای سرطان سینه جلوگیری کند .

 

سلامت روانی مردان همجنسگرااهمیت تست خون در پزشکیقوانین جلوگیری از تجویز داروهای خطرناکمداخله درمان کاهش وزنرابطه سفر طولانی و ماستکتومیانیمیشن بسکتبال شبیه واقعیت


اگر چه بازسازی فوری همیشه یک گزینه نیست , " ماستکتومی با ibr ممکن است بیماران مبتلا به سرطان پستان را از یک دوره پریشانی روانی - اجتماعی , تصویر بدنی ضعیف , و رفاه جنسی محافظت کند . "
برخی پیامدهای روان‌شناختی بهتر از بازسازی فوری پستان
داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد . داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد. داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد.
داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد .
داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . در هر دو گروه اضطراب بعد از بازسازی سینه کاهش یافت .
داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد .
شش ماه پس از بازسازی , دیگر تفاوتی در تصویر بدنی بین گروه‌های پرو و ibr وجود نداشت . در دو ماه گذشته , اختلافات در نمرات جنسیت نیز ناپدید شده بود . " تصویر بدنی و نگرانی‌های ظاهر ممکن است در یک بازه زمانی نسبتا ً کوتاه زمانی که پشته سینه ایجاد شده‌است , احیا شود . " با این حال , اختلال در روابط جنسی و جنسی ممکن است به مدت بیشتری نیاز داشته باشد. "
بین دو گروه از نظر میزان ابتلا به سرطان پستان اختلاف معنی‌داری وجود داشت . این امر نشان‌دهنده این واقعیت است که بیماری ibr به طور معمول به زنان مبتلا به سرطان‌های اولیه ( مانند شیمی‌درمانی و پرتودرمانی ) نیاز ندارد .
کاهش تاثیر روانی اجتماعی بر سرطان پستان و درمان آن از اهداف مهم بازسازی پستان است . در حالی که این مطالعه نخستین کسی نیست که مزایای روان‌شناختی ibr را نشان دهد , اطلاعات جدیدی در مورد دوره بازیافت ارائه می‌دهد .
محققان توجه دارند که مطالعه آن‌ها در یک مرکز تخصصی سرطان سینه در کانادا انجام شده‌است . در مقایسه با ایالات‌متحده , بیشتر مراکز کانادایی هنوز هم تمایل به انجام بیش از حد معمول دارند .
نتایج نشان می‌دهد که هر زمان مناسب , ibr بتواند از یک دوره پریشانی روانی - اجتماعی همراه با ماستکتومی پیش‌گیری کند . برون پوش و همکاران نتیجه می‌گیرند : " در بیمارانی که به داوطلبان مناسب تومورشناسی مراجعه می‌کنند و شدیدا ً انگیزه دارند , هر تلاشی باید برای هماهنگی با ماستکتومی انجام شود . " آن‌ها اضافه می‌کنند که زمانی که تصمیم برای به تاخیر انداختن بازسازی پستان انجام می‌شود تا زمانی که سایر درمان‌های سرطان پستان تکمیل شوند , زمان انتظار باید تسریع شود تا مدت پریشانی روانی اجتماعی به حداقل برسد . "

 

 

نسبت بالای زنان واجد شرایط جراحیآسیب ناشی از ورزششبکه های ذهنی بیماران اوتیسمدستورالعمل های مواجهه با مصدومیتاعتماد به نفسموفقیت در زندگی

 

منبع

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 495 تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 3:20

بازیکنان بسکتبال قبل از اینکه شر شر را زیر پا بگذارند , به تمرین زیادی نیاز دارند و این موضوع برای بازیکنان انیمیشن کامپیوتری نیز صدق می‌کند . با استفاده از یادگیری تقویتی عمیق , بازیکنان در بازی‌های بسکتبال ویدئو می‌توانند بینش‌هایی را از داده‌های ثبت حرکت جمع‌آوری کنند تا مهارت‌های دریبل خود را تیز کنند .
اشتراک :
داستان کامل
بازیکنان بسکتبال قبل از اینکه شر شر را زیر پا بگذارند , به تمرین زیادی نیاز دارند و این موضوع برای بازیکنان انیمیشن کامپیوتری نیز صدق می‌کند . با استفاده از یادگیری تقویتی عمیق , بازیکنان در بازی‌های بسکتبال ویدئو می‌توانند بینش‌هایی را از داده‌های ثبت حرکت جمع‌آوری کنند تا مهارت‌های دریبل خود را تیز کنند .

 

 

تاثیر صحنه های جرم در سریال های آمریکاییافزایش اپیدمی کوکائینی در آمریکاضد افسردگی بوپروپیونمشکلات نوجوانان آمریکای جنوبیافسردگی دانشجویان همجنسگرا در آمریکانسبت بالای زنان واجد شرایط جراحی


محققان در دانشگاه کارنگی ملون و یک شرکت در کالیفرنیا برای اولین بار یک روش مبتنی بر فیزیک برای کنترل شخصیت‌های کارتونی که می‌توانند مهارت‌های دریبل از تجربه را یاد بگیرند تهیه کرده‌اند . در این مورد , سیستم از ثبت حرکتی حرکات انجام‌شده توسط افراد دریبل سرعتی یاد می‌گیرد .
این فرآیند یادگیری و خطا وقت گیر است و نیازمند میلیون ‌ها آزمایش است , اما نتایج حرکات بازوی هستند که با حرکت فیزیکی مناسب هماهنگ هستند . بازیکنان در حال یاد گرفتن شر بین پاهای خود , دریبل از پشت سر و انجام حرکات متقاطع و همچنین نحوه گذر از یک مهارت به یکدیگر هستند .
جسیکا آستین , استاد علوم رایانه و رباتیک دانشگاه کارنگی ملون , می‌گوید : " زمانی که مهارت‌ها آموخته شوند , حرکات جدید بسیار سریع‌تر از زمان واقعی شبیه‌سازی می‌شوند . "
لیو و لیو لیو , دانشمند ارشد دانشگاه , این روش را در کنفرانس , کنفرانس در زمینه گرافیک رایانه‌ای و تکنیک‌های تعاملی , در ونکوور بیان خواهد کرد .
" این فن‌آوری می‌تواند فراتر از شبیه‌سازی ورزشی برای ایجاد شخصیت‌های تعاملی بیشتر برای بازی , انیمیشن , تحلیل حرکت و در آینده , رباتیک اعمال شود . "
داده‌های ثبت حرکت هم اکنون رئالیسم را به بازی‌های ویدیویی هنری اضافه می‌کنند . لیو اشاره کرد که اما این بازی‌ها همچنین شامل چیزهای نگران‌کننده‌ای است .
یک روش مبتنی بر فیزیک پتانسیل ایجاد بازی‌های واقعی‌تر را دارد , اما دریافت جزئیات دقیق درست است . این به ویژه برای دریبل کردن بسکتبال است زیرا تماس بازیکنان با توپ , کوتاه و موقعیت انگشت بحرانی است . برخی از جزئیات مانند روشی که یک توپ می‌تواند به طور مختصر به چرخش ادامه دهد وقتی که تماس نور با دستان نوازنده ایجاد می‌کند , تولید دوباره آن دشوار است . و زمانی که توپ آزاد شود بازیکن باید پیش‌بینی کند که توپ چه موقع و کجا خواهد برگشت .
لیو و الیس تصمیم گرفتند از یادگیری تقویتی عمیق برای به کار انداختن این جزئیات مهم استفاده کنند . برنامه‌های هوش مصنوعی از این شکل از یادگیری عمیق برای تشخیص انواع بازی‌های ویدیویی استفاده کرده‌اند و این برنامه به خوبی از آن برای تسلط بر بازی تخته‌ای استفاده می‌کند .
داده‌های ثبت حرکت به عنوان ورودی از افرادی بود که کارهایی را انجام می‌دادند مانند چرخش توپ دور کمر , دریبل , در حالی که دویدن و دریبل زدن در مکان هم با دست‌راست و هم در هنگام تعویض دست‌ها . این داده‌ها شامل حرکت توپ نیستند که لیو توضیح می‌دهد ضبط دقیق مشکل است . در عوض , آن‌ها از بهینه‌سازی مسیر برای محاسبه محتمل‌ترین مسیر توپ برای حرکت دست داده‌شده استفاده کردند .
برنامه مهارت‌ها را در دو مرحله یاد گرفت - - اول بر حرکت تسلط داشت و سپس یاد گرفت چگونه دست‌ها و دست‌ها را کنترل کند و از طریق آن‌ها حرکت توپ را کنترل کند . این رویکرد جدا شده برای اعمال مانند دریبل یا شاید تردستی کافی است , که در آن تعامل بین کاراکتر و شی تاثیری بر تعادل کاراکتر ندارد . لیو گفت : کاره‌ای بیشتری برای پرداختن به ورزش مانند فوتبال مورد نیاز است که در آن تعادل به شدت با مانورهای بازی همراه است .

 

آسیب ناشی از ورزششبکه های ذهنی بیماران اوتیسمدستورالعمل های مواجهه با مصدومیتقوانین سلامت ضربه مغزیمشاوره اختلالات روانشناسیفنون مذاکره

 

منبع

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 518 تاريخ : پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 ساعت: 15:29

براساس یک گزارش , نسبت بالای زنان واجد شرایط برای جراحی حفاظت از پستان تحت ماستکتومی , بازسازی سینه و ماستکتومی جانبی عمل جراحی برداشتن پستان در هر دو پستان قرار دارد .
اشتراک :
داستان کامل
با توجه به گزارشی که به صورت آنلاین منتشر شده‌است , نسبت بالای زنان واجد شرایط جراحی حفاظت از پستان ( bcs ) تحت ماستکتومی , بازسازی پستان و ماستکتومی جانبی ( برداشتن هر دو سینه ) قرار دارد .

 

مصرف الکل بین دانشجویان همجنسگرامامور تجسس در صحنه جرمبیماران مبتلا به درد مزمناهمیت نتایج دوماهه اول بیمار در درمانحذف بافت پستان کمتر زنان از طریق aآسیب ناشی از ورزش


bcs یکی از استانداردهای برتری در مراقبت از سرطان سینه بوده و استفاده از آن در درمان سرطان پستان در مراحل اولیه , از دهه ۱۹۷۰ به طور پیوسته افزایش‌یافته است . با این حال شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه این روند ممکن است معکوس شود .
sci . مرکز پزشکی دانشگاه وندربیلت , نشویل . متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می‌باشد . نویسندگان از پایگاه داده‌های مربوط به سرطان ملی برای مطالعه بیش از یک میلیون زن که در مراکزی که توسط انجمن سرطان آمریکا و کالج جراحان آمریکا در مورد سرطان از ژانویه تا دسامبر ۲۰۱۰ منتشر شد , استفاده کردند .
ابزار گردآوری داده‌ها پرسشنامه بود . درصد زنان واجد شرایط مبتلا به سرطان پستان اولیه که تحت عمل جراحی ماستکتومی قرار گرفته بودند در مقایسه با زنان مبتلا به سرطان پستان تحت ماستکتومی قرار گرفتند . داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد . در زنانی که تحت عمل جراحی ماستکتومی قرار گرفته‌اند , میزان بازسازی سینه در زنان مبتلا به سرطان سینه در زنان مبتلا به ماستکتومی به طور معنی‌داری افزایش یافت . داده‌ها با استفاده از آزمون‌های آماری t مستقل و t مستقل تجزیه و تحلیل شدند .
یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که افزایش میزان ماستکتومی به میزان زیادی در عمل جراحی ماستکتومی جانبی به عنوان یک طرفه و در مراحل اولیه بیماری ناشی از جراحی ماستکتومی انجام شده‌است .
زمینه و هدف : ماستکتومی , عمل جراحی برداشتن پستان و ماستکتومی جانبی در زنان مبتلا به سرطان پستان در مراحل اولیه سرطان پستان است . نویسندگان نتیجه می‌گیرند : " تحقیقات بیشتری برای درک عوامل بیمار , ارائهکننده , سیاست و اجتماعی مرتبط با این روندها نیاز است . "
گزارش : آونگ گردان
در تفسیری مرتبط , به و نی , مایکل پورتر و مایکل پورتر . در بالتیمور , بالتیمور , پزشکی جانز هاپکینز , بالتیمور , نوشتن : " دستورالعمل‌های موجود برای اطمینان از ارائه گزینه‌های مناسب در محل هستند . با توجه به این که ما این مسئولیت را انجام می‌دهیم و از هر روش مراقبتی برای دادن بهترین کیفیت زندگی و مزیت بقا استفاده می‌کنیم , ممکن است دستورالعمل‌ها دوباره تغییر کنند . "
استادیار پزشکی در دانشکده پزشکی بوستون می‌گوید که مارک مک میل , md , مایل بر ساعت , مرکز درمان اعتیاد در مرکز پزشکی بوستون است.

 

 

شبکه های ذهنی بیماران اوتیسمدستورالعمل های مواجهه با مصدومیتقوانین سلامت ضربه مغزیجام مقدس!اختلال شخصیتمشاوره اختلال افسردگی

 

منبع

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 464 تاريخ : پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 ساعت: 1:51

آسیب ناشی از ورزش به ویژه در ورزش‌کاران جوان و پیامدهای اخلاقی مشارکت ورزشی مخاطره‌آمیز برای کودکان , کانون تحقیقات اخیر بوده‌است . محققان گزارش می‌دهند که اثرات طولانی‌مدت آسیب‌های سر تکرار شده ممکن است تا سال‌ها بعد از آسیب تغییر نکند .
اشتراک :
داستان کامل
هدف از این تحقیق بررسی آسیب‌های ناشی از ورزش به ویژه در ورزش‌کاران جوان و پیامدهای اخلاقی مشارکت ورزشی مخاطره‌آمیز برای کودکان است . دکتر جانسون , استادیار علوم انسانی / علوم انسانی و محقق کمکی فیزیولوژی و فیزیولوژی تلفیقی در دانشگاه فنی میشیگان , از کریس هنری , مدیر سابق سابق nfl , که پس از سال‌ها رفتارهای خطرناک و غیر قانونی فوت کرد , اشاره کرد . کالبد شکافی نشان داد که هنری ضربه مغزی مزمن ایجاد کرده‌است . با توجه به یک مطالعه جدید , تخمین عفونت‌زایی این توئیت از اولین مرحله ممکن است .
اشتراک :
داستان کامل
براساس یک مطالعه جدید منتشر شده در یکی از مطالعات جدید که در یکی از ماه‌های آوریل سال ۲۰۰۷ در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی , چین و همکاران منتشر شده‌است , برآورد آلودگی در tweet اول کلید پیش‌بینی این مساله است که آیا یک توییت ویروسی خواهد شد یا خیر .

 

دستورالعمل ملی سرطانکارآزمایی بالینی تصادفینابرابری سلامتی جامعهشناسایی جرایم با مدل آماریکودکان مبتلا به آسیب سرشبکه های ذهنی بیماران اوتیسم


همانطور که شبکه‌های اجتماعی آنلاین و رسانه‌ها به رشد ادامه می‌دهند , اهمیت درک چگونگی تاثیر آن‌ها بر افکار و عقاید ما را دارد . به طور خاص , توانایی پیش‌بینی گسترش شبکه‌های اجتماعی یک هدف کلیدی برای شبکه‌های اطلاعات اجتماعی محسوب می‌شود . اگرچه مدل‌هایی که در زمینه بیماری‌های عفونی توسعه‌یافته اند , برای توصیف انتشار عقاید مورد استفاده قرار گرفته‌اند , مطالعات از داده‌های واقعی برای برآورد میزان انتشار اطلاعات استفاده نکرده اند . نویسندگان مطالعه حاضر در حدود یک ماه از داده‌های تویی‌تر را شامل می‌شود که شامل بیش از بیش از ۱۴۰ میلیون توییت و بیش از ۵۰۰ میلیون توییت است . سپس , آن‌ها در یک مدل با ثابت میرایی وارد مدل می‌شوند که کاهش تدریجی بهره را به عنوان سن اطلاعات آنلاین ثبت می‌کند .
مولفان , با استفاده از داده‌های واقعی و شبیه‌سازی , توانایی مدل مبتنی بر عفونت‌زایی را برای پیش‌بینی جریان‌های آبشاری کوانتومی مورد آزمایش قرار داده و عملکرد آن را نسبت به مدل جامعه استاندارد , که شامل دیگر عوامل پیش‌بینی‌کننده - مانند تقویت اجتماعی و اثرات به دام اندازی است , در جوامع کوچک کاربران متصل حفظ می‌کند . آن‌ها دریافتند که برای داده‌های واقعی تویی‌تر و داده‌های شبیه‌سازی شده, مدل عفونت‌زایی بهتر از مدل جامعه عمل می‌کند , و نشان می‌دهد که عفونت‌زایی یک نیروی محرک بزرگ‌تر در تعیین اینکه آیا یک توییت ویروسی است یا خیر . ترکیب دو مدل به مدل هیبرید - عفونت‌زایی , دقیق‌ترین پیش‌بینی را در پی دارد و پیچیدگی نیروهای تعاملی که زندگی و مرگ اطلاعات شبکه اجتماعی را تعیین می‌کنند , برجسته می‌شود .
نویسندگان اضافه می‌کنند : " ما یک مدل شبیه‌سازی را با استفاده از داده‌های تویی‌تر پیشنهاد می‌کنیم تا نشان دهیم که عفونت‌زایی , که جذابیت ذاتی یک آبشار اطلاعاتی را منعکس می‌کند, می‌تواند قابلیت پیش‌بینی جریان‌های ویروسی را بهبود بخشد . "
گلشن راز و همکارانش متوجه شدند که آن‌ها بیماری‌های خاص و یا عوامل جراح از قبیل ترس از عود سرطان را مطالعه نکرده اند یا اینکه آیا یک بیمار جهش در ژن‌هایی از جمله سرطان را دارد یا خیر. مطالعات آینده می‌تواند چگونگی تاثیر این متغیرها بر انتخاب بین ماستکتومی و درمان نگهدارنده پستان را روشن کند .

 

 

دستورالعمل های مواجهه با مصدومیتقوانین سلامت ضربه مغزیجام مقدس!بهترین درمان ضربه مغزی استراحت استمشاوره زناشویی و زندگی مشترکمشاوره ازدواج

 

منبع

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 499 تاريخ : پنجشنبه 19 ارديبهشت 1398 ساعت: 17:44

یک مطالعه جدید ، شبکه‌های ذهنی کارکردی منحصر به فرد مرتبط با رفتارهای خاص اختلال طیفی اوتیسم ( ASD ) را در ۱۲ و ۲۴ ماهه در معرض خطر توسعه ASD مشخص کرده‌است .
اشتراک :
داستان کامل
یک مطالعه جدید ، شبکه‌های ذهنی کارکردی منحصر به فرد مرتبط با رفتارهای خاص اختلال طیفی اوتیسم ( ASD ) را در ۱۲ و ۲۴ ماهه در معرض خطر توسعه ASD مشخص کرده‌است . این مطالعه در رشته روان‌شناسی زیستی منتشر شده‌است : دانش شناختی و علوم شناختی .
یافته‌ها به مناطق مغزی درگیر در جنبه‌های خاص ASD کمک می‌کنند و نشانه‌هایی در رابطه با این که چگونه رفتارهای خاص - - که به عنوان رفتارهای محدود و تکراری شناخته می‌شوند - - در مغز از سنین پایین رشد می‌کنند .
نویسنده اول ، کلیر mckinnon ، یک تکنسین آزمایشگاه در آزمایشگاه John Pruett ، دکترای پزشکی ، دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن ، محقق اصلی این مطالعه ، گفت : " این مطالعه اولین مطالعه‌ای است که در آن الگوهای اتصال کارکردی مغز ظهور این رفتارها در کودکی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . "

 

جمعیت های LGBTعواقب درازمدت تحمل دردعدم مطاوعت با دستورات درمانیسن قانونی نوشیدن الکلمی گساری عامل مرگ بزرگسالان شاغل آمریکادستورالعمل های مواجهه با مصدومیت


اگرچه رفتارهایی که در این مطالعه ارزیابی می‌شوند برای رشد معمول در طول دوران کودکی مهم هستند ، افزایش شیوع رفتارهای در ۱۲ ماهگی یکی از اولین نشانه‌هایی است که ممکن است یک نوزاد بعدا ً ASD را توسعه دهد. در این زمان بسیاری از مطالعات به دلیل دشواری استفاده از تکنیک‌های تصویربرداری مغزی - - مانند تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی ( fMRI ) - - با کودکان و کودکان نوپا ، موفق به بررسی این مساله شده‌اند که چه اتفاقی در مغز رخ می‌دهد . مطالعه جدید یک پنجره مهم را در طول این زمان بحرانی در زمانی که مدارات مغز و ASD در حال توسعه هستند فراهم می‌کند .
کامرون کارتر ، فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی زیستی : دانش شناختی و روانشناسی شناختی : این مطالعه به رشد فزاینده شواهد در عملکرد مغز کمک می‌کند که می‌تواند در نوزادان و کودکان با استفاده از fMRI در حال استراحت اندازه‌گیری شود .
خانم mckinnon می‌گوید : " اتصال کارکردی نشان‌دهنده رفتارهای تکراری مشاهده‌شده در کودکی است که می ‌توان آن‌ها را قبل از تشخیص بالینی ، ویژگی‌های ASD را پیش‌بینی کرد ، که معمولا ً بعد از ۲۴ ماه امکان پذیر است . " خانم mckinnon می‌گوید : " علاوه بر پتانسیل به عنوان یک ابزار پیش‌بینی اولیه ، محققین همچنین امیدوارند که نتایج برای درمان در ASD وجود داشته باشد. در حال حاضر فقدان مداخلات موثر در هدف قرار دادن رفتارهای تکراری وجود دارد و ارتباط عصبی خاص شناسایی‌شده در این مطالعه می‌تواند به عنوان اهداف بالقوه برای ارزیابی پاسخ به درمان‌های آتی مورد مطالعه قرار گیرد ."
این مطالعه رفتارها را به سه زیر شاخه تقسیم می‌کند - رفتار محدود ( به عنوان مثال ، علایق محدود ) ، رفتارهای کلیشه‌ای ( به عنوان مثال ، حرکات تکراری ) و رفتارهای ritualistic / sameness ( به عنوان مثال مقاومت در برابر تغییر ) . ارتباطات کارکردی غیر عادی مرتبط با این شاخه‌ها شامل چندین شبکه مغزی از جمله حالت پیش‌فرض ( یک شبکه که اغلب فعال هستند ) ، دیداری ، توجه ، و شبکه‌های کنترل اجرایی . ارتباطات منحصر به فرد بین این شبکه‌ها و رفتارهای خاص این شاخه‌ها را تقویت می‌کند ، در حالی که ارتباطات با هم پوشانی نشان می‌دهند که برخی از جنبه‌های این رفتارها ممکن است ریشه مشترک داشته باشند .

 

قوانین سلامت ضربه مغزیجام مقدس!بهترین درمان ضربه مغزی استراحت استمشکلات ورزشکاران پس از بروز جراحت سرمشاوره خانوادهانگیزه

 

منبع

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 541 تاريخ : چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 ساعت: 3:52

محققان دریافته اند که با توجه به مقررات اجباری در ورزش در ورزش جوانان در میان دبیرستان رود آیلند , انطباق با دستورالعمل‌های مصدومیت توصیه‌شده بسیار محدود است . این مطالعه نشان می‌دهد که استانداردهای مرتبط با ضربه مغزی باید به قانون نوشته شوند تا میزان انطباق بین گروه‌های ورزشی جوانان افزایش یابد.
اشتراک :
داستان کامل
دینا موریسی ۱۸ ساله , استادیار مرکز پیش‌گیری از آسیب در بیمارستان کودکان , اخیرا ً مطالعه‌ای را انجام داد که نشان داد در حالی که رعایت مقررات اجباری در قوانین ضربه مغزی جوانان در بین دبیرستان‌های جزیره رود آیلند بالا بود , انطباق با دستورالعمل‌های مصدومیت توصیه‌شده بسیار محدود بود . این مطالعه که اخیرا ً در مجله تروما و جراحی مراقبت‌های حاد منتشر شده‌است نشان می‌دهد که استانداردهای مرتبط با ضربه مغزی و پروتکل‌ها باید به قانون نوشته شوند تا میزان انطباق بین گروه‌های ورزشی جوانان افزایش یابد.
موریسی گفت : " حدود یک میلیون کودک و نوجوان در هر سال در ورزش‌های سازمان‌یافته شرکت می‌کنند و مراکز کنترل و پیش‌گیری از بیماری هر ساله در ورزش‌های سازمان‌یافته شرکت می‌کنند . " " در پاسخ به این موضوع , ایالت " رود آیلند " در ماه ژوئیه , از مدرسه و برنامه‌های دوران نوجوانی عبور کرد . این قانون هم مقررات اجباری و هم توصیه‌شده را در خصوص مدیریت ورزش‌کاران دانش‌آموز با یک ضربه مغزی مشخص می‌کند . مطالعه ما مطابق با این قانون در بین مدارس عالی رود آیلند و سازمان‌های جامعه محلی بود . "

 

محدودیت سنی عامل موثر بر رانندگی خوبتبعیض سلامت قشرهای آسیب پذیر در تورنتوپیشگیری از مصرف بی رویه جامعهموانع کاهش وزنزنان با سرطان رحمقوانین سلامت ضربه مغزی


در ارزیابی سطح ایالتی در ایالت " رود آیلند " , انطباق قانون ضربه مغزی در بین دبیرستان‌ها , دبیرستان‌ها و سازمان‌های ورزشی منتخب اتحادیه , تیم مطالعه در مورد پایبندی جهانی به عناصر موظف به پیروی از قانون تاکید کرد .
تمام مدیران ورزشی بررسی کرده‌اند که به برگه‌های اطلاعات ضربه مغزی نیاز دارند تا قبل از شروع هر فصل ورزشی توسط هر دو ورزش‌کار و والدین امضا شود . تیم تحقیق همچنین دریافت که تمام مربیان و ۹۳ درصد داوطلبان آموزش ضربه مغزی را تکمیل کرده‌اند .
یک صد درصد از گروه‌های مورد بررسی نیز گزارش دادند که هر ورزش‌کار دانش‌آموز که دچار ضربه مغزی شده‌است بلافاصله از بازی خارج می‌شود .
مایکل ملو , رئیس مرکز پیش‌گیری از آسیب و هم‌کاری نویسنده این مطالعه گفت : " این قوانین غیر قانونی تنها شامل مدارسی می‌شود که اعضای آن عضو هستند . " " هنگامی که سایر مدارس غیر انتفاعی و سازمان‌های ورزشی را مورد بررسی قرار دادیم , در آنجا توصیه نمی‌شود , و همچنین هر یک از توصیه‌هایی که از نظر قانونی مورد نیاز اعضا نیست , نرخ اجابت متفاوتی را پیدا کردیم . "
تنها تعداد انگشت شماری از مدارس به ورزش‌کاران دانش آموزان نیاز دارند تا هر نوع آزمون درک عصبی قبل از فصل را تکمیل کنند و تقریبا ً ۹۷ درصد آن را به ورزش‌کاران دانش‌آموز ارائه نمی‌دهند . نیمی از گروه‌های مورد بررسی در حال توسعه یک برگشت کتبی برای اجرای پروتکل بودند .
ملو گفت : " این آمار انطباق ما را نشان می‌دهد که به منظور حفاظت از ورزش‌کاران جوان در جزیره " رود " , تمام توصیه‌هایی که در قانون اساسی ارائه شده‌است باید اجباری شوند . " علاوه بر آن, مدارس غیر انتفاعی و نیز سازمان‌های ورزشی اجتماعی نیز باید برای رعایت قانون مورد نیاز باشند . "
برهان‌الدین بها الدینوف , مدیر مرکز پزشکی ورزشی و یک نویسنده مشترک این تحقیق , بسیاری از ورزش‌کاران جوان را در کلینیک خود برای درمان ضربه مغزی می‌بیند . " اگر ضربه مغزی به درستی درمان نشود و ورزش‌کاران دانش‌آموز به زودی بازی کنند , آن‌ها در معرض خطر بالا برای طولانی کردن علائم خود هستند , به معنی زمان بیشتری از کلاس و روی نیمکت . آن‌ها همچنین در خطر تجربه یک رویداد تکان‌دهنده پس از ضربه , مانند سندروم ضربه دوم هستند که می‌تواند کشنده باشد . "

 

جام مقدس!بهترین درمان ضربه مغزی استراحت استمشکلات ورزشکاران پس از بروز جراحت سردنبال کردن اهداف خودازدواج فامیلیمشاوره اعتیاد

 

منبع

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 478 تاريخ : چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 ساعت: 2:45

قوانین جدید تنظیم ضربه مغزی که با افزایش آگاهی عمومی تقویت شده‌اند منجر به افزایش زیادی در درمان آسیب‌های مربوط به ضربه مغزی برای ورزش‌کاران دوره مدرسه شده‌است . از سال ۲۰۰۹ ، همه ۵۰ ایالت و منطقه کلمبیا قوانین مغزی برای تنظیم ضربه مغزی را وضع کرده‌اند - - اولین قوانینی که برای رسیدگی به یک جراحت مشخص نوشته شده‌اند .
اشتراک :
داستان کامل
در طول دهه گذشته ، نگرانی‌ها در مورد آسیب‌های مغزی و پوشش رسانه‌ای آن‌ها به شدت افزایش‌یافته است . از سال ۲۰۰۹ ، همه ۵۰ ایالت و منطقه کلمبیا قوانین مغزی برای تنظیم ضربه مغزی را وضع کرده‌اند - اولین قوانینی که برای رسیدگی به یک جراحت مشخص نوشته شده‌اند .
اعتبار : تواضع تصویر دانشگاه میشی گان

 

ممانعت از برگشت ورزشکارانی که ضربه مغزی خورده اندسرطان سرویکس و آندومترتبعیض توسط مدیران حوزه سلامتاختلالات رانندگی در حین مستیتشخیص زودهنگام اوتیسمجام مقدس!


قوانین جدید تنظیم ضربه مغزی که با افزایش آگاهی عمومی تقویت شده‌اند منجر به افزایش زیادی در درمان آسیب‌های مربوط به ضربه مغزی برای ورزش‌کاران دوره مدرسه شده‌است .
در طول دهه گذشته ، نگرانی‌ها در مورد آسیب‌های مغزی و پوشش رسانه‌ای آن‌ها به شدت افزایش‌یافته است . از سال ۲۰۰۹ ، همه ۵۰ ایالت و منطقه کلمبیا قوانین مغزی برای تنظیم ضربه مغزی را وضع کرده‌اند - - اولین قوانینی که برای رسیدگی به یک جراحت مشخص نوشته شده‌اند .
مطالعه‌ای در دانشگاه میشیگان که برای ارزیابی تاثیر قوانین ضربه مغزی جدید طراحی شده‌است ، ۹۲ درصد افزایش در کودکان جویای کمک پزشکی برای ضربات مغزی در ایالات با قانون گذاری در محل را نشان می‌دهد . دولت‌ها بدون قوانین ضربه مغزی ۷۵ درصد افزایش در مراقبت‌های بهداشتی مربوط به جراحت را نشان دادند .
استیون Broglio ، نویسنده ارشد study's و استادیار دانشکده تحقیقات U و مدیر آزمایشگاه تحقیقات NeuroSport می‌گوید : " در اینجا دو داستان وجود دارد . داستان دیگر این است که آگاهی گسترده از آسیب یک تاثیر به همان اندازه مهم دارد . ما شاهد افزایش‌های بزرگ در ایالات بدون قانون بودیم و نشان دادیم که تنها دانش عمومی نقش بزرگی بازی می‌کند ."
Broglio و همکارانش داده‌های بیمه در سراسر کشور را از کودکان ۱۲ تا ۱۸ ساله مورد بررسی قرار دادند تا تاثیر قوانین ضربه مغزی بر رفتار ضربه مغزی از جان ۱ ژانویه ۲۰۰۶ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۲ در ایالات و بدون قوانین ضربه مغزی را مورد ارزیابی قرار دهند .
به نظر می‌رسد که این قانون در حال کار کردن است .
ترسا گیبسون ، اولین نویسنده‌ای که در زمینه تجزیه و تحلیل بهداشت و تحلیل بهداشت ، هنگامی که تحقیق انجام شد ، گفت : " تصور من این بود که همه انواع خدمات مربوط به ضربه مغزی ممکن است در ایالت‌هایی که این قانون را اجرا می‌کنند افزایش یابد . این واقعیت که ما شاهد بازدیدهای بیمارستانی و افزایش بازدیدهای بیمارستانی در ایالات با قانون هستیم ، اما دیدیم که این قانون دارای تاثیر مورد نظر بر روی این آسیب‌ها است ."
Broglio گفت : " این آسیب‌ها آن‌هایی هستند که شما می‌خواهید بگیرید تا ورزش‌کاران تا زمانی که این جراحات حل‌نشده باقی بمانند ."
Broglio که با مرکز جراحت U - M نیز قرار ملاقات دارد ، گفت که نتایج این مطالعه بر اهمیت آموزش عمومی و نیز قانونگذاری تاکید می‌کند .
آمار دیگر شامل موارد زیر است :
پس از گذشت اولین قانون ضربه مغزی در سال ۲۰۰۹ ، نرخ درمان در ایالات بدون قوانین ضربه مغزی ، سالانه حدود ۲۰ درصد افزایش یافت . در ایالات با قوانین ضربه مغزی ، نرخ سالانه ضربه مغزی به طور متوسط ۱۳ درصد بیشتر بود .
نرخ ضربه مغزی در ایالات بدون قانون ۷ درصد بیشتر از سال ۲۰۰۹ - ۲۰۱۰ ، ۲۰ درصد بیشتر در سال ۲۰۱۰ - ۲۰۱۰ و ۳۴ درصد بیشتر در مقایسه با گرایش‌ها پیش از قانون بود .
تا سال ۲۰۱۲ ، در کشورهای بدون قانون ، مراجعه به اداره برای ضربه مغزی در مقایسه با رونده‌ای پیش از قانون ، ۷۸ درصد افزایش داشته‌است . نرخ بیکاری در ایالات ۱۷ درصد بیشتر از قوانین ضربه مغزی بود .

 

بهترین درمان ضربه مغزی استراحت استمشکلات ورزشکاران پس از بروز جراحت سردنبال کردن اهداف خودضربه های مغزی ورزشکارانروانشناسی عشقاختلالات رفتاری

منبع

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 615 تاريخ : دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 ساعت: 3:43

جام مقدس " جام مقدس " پس از پنج سال هم‌کاری تنگاتنگ و میان رشته‌ای بین ۲۴ عصب شناسان ، زیست شناسان مولکولی ، biochemists ، فیزیک دان‌ها ، دانشمندان کامپیوتر و statisticians بوجود آمد . ابتدا ، آن‌ها از پروتیین برای کار در حیوانات زنده استفاده کردند ؛ سپس با کمی دستکاری ژنتیکی ، پروتیین را در سمت راست سلول‌های راست مغز موش قرار دادند . در نهایت ، آن‌ها یک میکروسکوپ جدید ساختند ، که توسط یک پروژکتور ویدئو ساخته شده‌بودند تا الگویی از نور قرمز و آبی به مغز mouse's زنده ، و بر روی سلول‌های ویژه‌ای از علایق اضافه شوند .
کوهن می‌گوید : " شما اساسا ً یک فیلم کوتاه درست می‌کنید . "
با استفاده از نور قرمز و آبی که بر روی مغز طراحی شده‌است ، Yoav می‌تواند زمانی که نورون‌ها را روشن کرده و فعالیت الکتریکی خود را به عنوان نور ثبت می‌کنند ، کنترل داشته باشند . برای شناسایی سیگنال‌های عصبی فردی در هرج و مرج روشن ، تیم یک ابزار جدید دیگر را طراحی کرد : نرم‌افزاری که می‌توانست جرقه عصبی خاصی مانند کرم‌های شب تاب را از یک گروه استخراج کند .
CLARITY از آشوب
اما سیگنال‌های عصبی سریع‌تر از fireflies حرکت می‌کنند . در یک سوم از زمانی که طول می‌کشد تا شما پلک بزنید ، تیم کوهن می‌تواند جزئیات دقیق و صمیمی یک الگوی سیخ سیخ سیخ را ثبت کند - مانند موقعیت جناح شیفت یک firefly در حال پرواز . آن‌ها می‌توانند تا ده نورون را در یک زمان ثبت کنند ، یک شاهکار در غیر این صورت با فن‌آوری‌های موجود غیر ممکن است ، و ، سه هفته بعد ، همان نورون‌ها دقیقاً مشابه را پیدا می‌کنند تا دوباره ثبت شوند .

 

اثرات گردن کلفتی در کودکیتصادف عامل اصلی مرگ میر نوجوانان در آمریکاپادزهر اورژانسیتکنیک های کاهش وزن در بارداریدرمان ایمن سرطان گلو با تشعشعبهترین درمان ضربه مغزی استراحت است


Yoav اولین کسی نیست که سیگنال‌های عصبی را ثبت می‌کند : Hair نازک ، لوله شیشه‌ای ، وارد شده در بافت مغز ، می‌تواند کار را انجام دهد . اما چنین وسایلی تنها یک یا دو نورون را در یک زمان ضبط می‌کنند و مانند یک تراشه ، باید قبل از ایجاد آسیب برداشته شوند . سایر ابزارها بر کلسیم نظارت می‌کنند که در هنگام آتش‌سوزی نورون‌ها را به خطر می‌اندازد . اما طبق گفته کوهن " بسته به اینکه دقیقا ً چطور این کار را انجام می‌دهید، it's ۲۰۰ تا ۵۰۰ برابر کندتر از سیگنال ولتاژ است که Yoav به آن نگاه می‌کند ."
اکنون ، Yoav می‌تواند دیدگاه خود را بیشتر گسترش دهد و به این که چگونه تغییرات رفتاری بر گفتار عصبی تاثیر می‌گذارد نگاه کند . برای اولین تلاش ، او شروع به کار ساده‌ای کرد : یک موش ۱۵ ثانیه روی تردمیل راه می‌رفت و بعد ۱۵ دقیقه استراحت می‌کرد . در هر دو مرحله ، نور آبی و آبی به منطقه هیپوکامپ مغز ، مرکز آموزش و حافظه تبدیل شد .
Yoav می‌گوید : " حتی با تغییرات ساده در رفتار ، راه رفتن و استراحت ، ما می‌توانیم تغییرات مقاوم در سیگنال‌های الکتریکی را ببینیم ، که هم چنین بین انواع مختلف نورون‌ها در هیپوکامپ تفاوت داشت ."
کوهن اضافه می‌کند : " برخی تندتر می‌روند ، برخی آهسته‌تر می‌روند . "
Yoav همچنین انواع مختلفی از الگوهای فعالیت را مشاهده کردند : برخی از نورون‌ها مانند کوهه‌ای " آپالاچیان تریل" ، خاره‌ای پیچیده را به نمایش گذاشتند ، در حالی که برخی از قله‌ها ، قله‌های تیز و تیزی مانند کوه اورست را به نمایش گذاشتند . این خارها را می‌توان با پروب های خارج از غشا سلولی تشخیص داد . اما ، می‌تواند سیگنال‌های ولتاژ کوچک‌تر را ببیند که در نهایت تعیین می‌کند که آیا یک spikes نورون است یا نه . این جزییات زیر آستانه به ندرت در حیوانات زنده دیده می‌شوند و یا مورد مطالعه قرار گرفته‌اند : ابزارهای مناسب فقط وجود دارند .
سپس , Yoav و تیم پیچیدگی بیشتری را به محیط تردمیل mouse's می‌کنند : حلقه‌های ( circles ) خشن (Velcro) , flicks whisker , و یک ایستگاه قند . به طور خاص , Yoav به طور خاص می‌خواهد در مورد حافظه فضایی بیشتر یاد بگیرد - - برای مثال , آیا موش به یاد می‌آورد که کجا ایستگاه شکر را پیدا کند ? کوهن می‌گوید : " هیچ‌کس نمی‌داند که یک خاطره واقعا ً چگونه به نظر می‌رسد . " به زودی , ممکن است .
در این میان ، این تیم میان رشته‌ای به نوعی از طریق داده‌های پیچیده خود ادامه خواهد داد و ابزارهای نرم‌افزاری ، مولکولی و نرم‌افزاری آن‌ها را بهبود خواهد بخشید . یک مغز موش ۷۵ میلیون سلول در آن دارد ، " کوهن می‌گوید : " یک مغز موش ۷۵ میلیون سلول در آن دارد ، ما کاره‌ای زیادی انجام داده‌ایم و یا هنوز راه زیادی برای رفتن داریم ."
اما Yoav که پس از پنج سال چالش توسعه برای رسیدن به " جام مقدس " خود را به جلو هل داد ، همچنان به جلو پیش می‌رود . برای او ، نتیجه نهایی همیشه ممکن به نظر می‌رسید : " می‌توانستم نور را ببینم ."

 

مشکلات ورزشکاران پس از بروز جراحت سردنبال کردن اهداف خودضربه های مغزی ورزشکارانافسردگی بیماران سکته قلبیمهارت های زندگیازدواج موفق

منبع

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 660 تاريخ : دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 ساعت: 2:33

استراحت سنگ بنای درمان ضربه مغزی است . برای مثال ، آسیب‌های سر مربوط به ورزش می‌گویند که کودکان باید از بازگشت به بازی اجتناب کنند و تمام فعالیت‌های فیزیکی دیگر - - تا زمانی که تمام علائم ضربه مغزی مانند سردرد از بین بروند . با این حال ، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که افرادی که در طول یک هفته از جراحت صرف‌نظر از نشانه‌ها عمل می‌کنند ، نزدیک به نصف میزان علائم ضربه مغزی هستند که بیش از یک ماه ادامه دارند .
اشتراک :
داستان کامل
پس از ضربه مغزی : بر خلاف توصیه‌ها ، محققان گفتند که اغلب ( ۵۸ درصد ) کودکانی که هنوز علائم ضربه مغزی را تجربه می‌کنند ، یک هفته پس از زخمی شدن دوباره به ورزش ادامه می‌دهند و بیش از سه چهارم ( ۷۶ درصد ) از نظر فیزیکی دو هفته بعد فعال هستند . بطور معمول ، کشف بسیاری از بیماران به دنبال دستورالعمل‌های دقیق پزشکی ممکن است موجب هشدار شود . اما در این مورد ، محققان گفته‌اند که عدم انطباق با بازیابی سریع‌تر همراه بوده‌است . ( تصویر ذخیره )
اعتبار :

کنترل تومورهای سرطان کبدقلدری در دانش آموزانتطابق رفتار با نقش انسانتاثیر اسپری نالوکسان بر افیوننوع و میزان حذف عاملمشکلات ورزشکاران پس از بروز جراحت سر


استراحت سنگ بنای درمان ضربه مغزی است . برای مثال ، آسیب‌های سر مربوط به ورزش می‌گویند که کودکان باید از بازگشت به بازی اجتناب کنند و تمام فعالیت‌های فیزیکی دیگر - - تا زمانی که تمام علائم ضربه مغزی مانند سردرد از بین بروند . با این حال ، تحقیقی که در جلسه کارفرما ( PAS ) - ۲۰۱۶ ارائه می‌شود ، نشان می‌دهد که افرادی که در مدت یک هفته از جراحت صرف‌نظر از نشانه‌ها عمل می‌کنند ، نزدیک به نصف نرخ علائم ضربه مغزی هستند که بیش از یک ماه به طول می‌انجامد .
برای مطالعه ، " نشانه‌های اولیه از سرگیری فعالیت‌های فیزیکی و نشانه‌های مداوم پس از درمان کودکان مبتلا به ضربه مغزی کودکان بین سنین ۵ تا ۱۸ ساله که از بخش‌های اورژانس بیمارستان در کانادا بازدید کردند ، سوالات تحقیق در مورد سطح فعالیت فیزیکی و شدت علایم ۷ ، ۱۴ و ۲۸ روز پس از جراحت را پاسخ دادند .
بر خلاف توصیه‌ها ، محققان گفتند که اغلب ( ۵۸ درصد ) کودکانی که هنوز علائم ضربه مغزی را تجربه می‌کنند ، پس از زخمی شدن از یک هفته به ورزش ادامه می‌دهند و بیش از سه چهارم ( ۷۶ درصد ) از نظر فیزیکی دو هفته بعد فعال هستند .
بطور معمول ، کشف بسیاری از بیماران به دنبال دستورالعمل‌های دقیق پزشکی ممکن است موجب هشدار شود . اما در این مورد ، محققان گفته‌اند که عدم انطباق با بازیابی سریع‌تر همراه بوده‌است .
راجر Zemek ، محقق اصلی دکتر راجر Zemek ، که واحد تحقیقات بالینی را در بیمارستان Children's در استان انتاریو هدایت می‌کند و به عنوان استادیار در دپارتمان‌های پزشکی اطفال و پزشکی بالینی و رئیس تحقیقات بالینی در Concussion کودکان در دانشگاه اتاوا عمل می‌کند ، گفت : " تمرین در مدت هفت روز از آسیب مرتبط بود . " او گفت که یافته‌های برخی مطالعات پیشین و کوچک‌تر را منعکس می‌کند که در پی ضربه مغزی حاد به ویژه بیش از سه روز است .
دکتر Zemek گفت : " این اولین مطالعه بزرگ برای ارائه حمایت از فواید ورزش اولیه پس از ضربه مغزی حاد است که می‌تواند آن‌ها را در معرض آسیب مجدد قرار دهد ، مانند تمرین‌های ورزشی ارتباطی ، شنا کردن یا دوچرخه‌سواری ساکن ممکن است بعد از مطالعه بیشتر به عنوان توصیه مفید ظاهر شود .
دکتر Zemek گفت که تحقیقات بیشتری برای تایید یافته‌های study's مورد نیاز است و بهترین زمان برای ضربه به بازی بعد از ضربات مغزی جوانان را تعیین می‌کند . او گفت که علاوه بر کاهش علائم ضربه مغزی طولانی‌مدت ، ورزش کردن دوباره بعد از آسیب می‌تواند به کاهش اثرات نامطلوب deconditioning فیزیکی و ذهنی کمک کند .

 

دنبال کردن اهداف خودضربه های مغزی ورزشکارانافسردگی بیماران سکته قلبیدرمان با نرم افزارمشکلات ازدواج فامیلی را چگونه مدیریت کنیمروابط زناشویی چیست ؟

 

منبع

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 565 تاريخ : شنبه 14 ارديبهشت 1398 ساعت: 2:56

ورزش‌کاران و افراد دیگر مشکلات شناختی را پس از بروز جراحت سر ، گزارش می‌کنند که معمولا ً دچار ضربه مغزی می‌شوند . اما آیا واقعا ً ضربه مغزی است ؟ یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که بسیاری از علائم مشابه در ضربات مغزی و آسیب به گردن و / یا سیستم تعادل رایج هستند که به طور جمعی به عنوان آسیب‌های نخاعی شناخته می‌شوند .
اشتراک :
داستان کامل
ورزش‌کاران و افراد دیگر مشکلات شناختی را پس از بروز جراحت سر ، گزارش می‌کنند که معمولا ً دچار ضربه مغزی می‌شوند . اما آیا واقعا ً ضربه مغزی است ؟ مطالعه جدیدی که توسط دانشگاه پزشکی بوفالو در بوفالو منتشر شد نشان می‌دهد که بسیاری از علائم مشابه در ضربات مغزی و آسیب به گردن و / یا سیستم تعادل شایع هستند که به طور جمعی به عنوان آسیب‌های نخاعی شناخته می‌شوند .

 

به فرزندان خود نگوئید اضافه وزن داری!تاثیر استرس بر رفتاربستری شدن در طول عمل جراحیفیبریلاسیون دهلیزی افراد بالای ۶۵ سالنالوکسان هیدروکلرایددنبال کردن اهداف خود


تحقیقات بر روی پاسخ‌های مربوط به نشانه‌ها از ۱۲۸ بیمار انجام شد - که برخی از آن‌ها ورزش‌کاران حرفه‌ای بودند - - که در کلینیک مدیریت Concussion UB's در دانشکده پزشکی و علوم پزشکی تحت درمان قرار گرفتند .
این مجله هفته پیش در ژورنال پزشکی ورزشی به صورت آنلاین منتشر شد .
هدف از این مطالعه مشخص کردن نحوه تمایز بین آسیب مغزی و جراحت گردن براساس نشانه‌ها بود .
جان جی می‌گوید : " براساس تحقیقات ما ، ما نتیجه می‌گیریم که برخی از بیمارانی که به آن‌ها گفته شده‌است دچار ضربه مغزی شده‌اند و علائم آن به مدت چند ماه ممکن است دچار آسیب گردن و یا ضربه مغزی شده باشند . " Leddy ، MD ، استاد بالینی در دپارتمان UB of و نویسنده ارشد .
او این مطالعه را براساس تجربه خود به عنوان مدیر کلینیک مدیریت Concussion UB آغاز کرد .
Leddy که بیماران را از طریق UBMD ، برنامه مطب پزشکان در دانشکده پزشکی UB می‌بیند ، می‌گوید : "ما بیماران را در کلینیک خود شاهد بودیم که برخی پیش‌تر تشخیص داده بودند که مبتلا به سندرم ضربه مغزی پس از عبور از آزمایش تردمیل ، که بهبود کامل را از ضربه مغزی نشان می‌دهد " .
Leddy ادامه می‌دهد : " علائم هر دو شرایط بسیار غیر اختصاصی هستند که تشخیص یک تشخیص براساس آن‌ها دشوار است ، بنابراین ما باید راه دیگری برای تمایز بین آن‌ها پیدا کنیم ."
برای تعیین اینکه کدام یک از پاسخ دهندگان احتمالا ً ضربه مغزی را متحمل شده‌اند و به احتمال زیاد آسیب گردن داشته‌اند ، محققان UB از تست تردمیل شیبدار که توسط Leddy و مولف بری Willer ، PhD ، پروفسور رشته روان‌پزشکی انجام شده‌بود ، استفاده کردند .
Leddy می‌گوید : " آزمایش تردمیل به ما کمک می‌کند تا اولین توصیف را بین آنچه که من آن را بیماری مغزی و دیگر علل ممکن علائم شناختی می‌نامم ، ایجاد کنیم . "
او می‌گوید : " از آنجا که ضربه مغزی ناشی از آسیب مغزی است ، ما فکر کردیم که علائم شناختی بیشتر با ضربات مغزی مرتبط هستند . افرادی که دچار جراحت‌های گردن شده‌اند می‌توانند با تمرکز و حافظه مشکل داشته باشند . آن‌ها احساس می‌کنند که در مه هستند ، که دقیقا ً همان چیزی است که مردم پس از ضربه مغزی گزارش می‌دهند ."
علایم گزارش‌شده توسط هر دو گروه سردرد ، سرگیجه ، بینایی مات ، تمرکز ضعیف و کسری حافظه بودند .
بیماران در هر دو گروه یک پرسشنامه مفصل در رابطه با their پر کردند . پس از آن که ما به روش‌های مختلف نگاه کردیم ، هیچ راهی برای جدا کردن این دو گروه براساس الگوهای their وجود نداشت ."
Leddy توضیح می‌دهد که تعیین اینکه کدام شرایط یک بیمار دارای تجربه است ، حیاتی است ، زیرا دوره‌های درمانی بسیار متفاوت هستند .

 

ضربه های مغزی ورزشکارانافسردگی بیماران سکته قلبیدرمان با نرم افزاراختلال شناختی خفیفمعیارهای اصلی ازدواج موفق را بهتر بشناسیممهمترین معیارها و شرایط ازدواج دختر چیست

 

منبع

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 581 تاريخ : شنبه 14 ارديبهشت 1398 ساعت: 0:15

ما همه اهداف را دنبال می‌کنیم . این به دلایلی است که وقتی ما آگاهانه آن‌ها را دنبال می‌کنیم ، اهداف خود را بهتر برآورده می‌کنیم . اما آیا واقعا ً این طور است ؟ شاید نه ، با توجه به مطالعه پیش رو که حاکی از آن است که تعقیب هدف ناخودآگاه می‌تواند به همان اندازه مفید باشد .
اشتراک :
داستان کامل
ما همه اهداف را دنبال می‌کنیم . این به دلایلی است که وقتی ما آگاهانه آن‌ها را دنبال می‌کنیم ، اهداف خود را بهتر برآورده می‌کنیم . اما آیا واقعا ً این طور است ؟ با توجه به مطالعه حاضر در مجله تحقیقات بازاریابی . همانطور که این مطالعه نشان می‌دهد ، پی‌گیری هدف ناخودآگاه تنها می‌تواند مفید باشد .
" تصور کنید فردی می‌خواهد غذای سالم بیشتری بخورد . بسیاری از مردم بر این باورند که بهترین راه برای انجام این کار ، ایجاد آن به عنوان یک هدف و به طور مداوم در مورد آن ، " نوشتن نویسندگان مطالعه ، کریس Laran ( دانشگاه فلوریدا ) ، و Saleo ( دانشگاه سین سیناتی ) است .

 

رفتار انحرافی و مکانیسم های مقابلهاهداف واقع بینانه تعیین کنید تا زنگی رضایت مندانه داشته باشید!اثرات قدرتمند فنتانیلسلامت گروه های انعطاف پذیرتومور مغزی بالغینضربه های مغزی ورزشکاران


نویسندگان این نتایج را با انجام شش مطالعه ثابت کردند که حول آن می‌چرخید : ایجاد انتخاب‌های غذایی سالم . به عنوان مثال یک مطالعه به صراحت از بیش از ۲۰۰ شرکت‌کننده برای انتخاب یک انتخاب سالم سوال کرد و سپس از آن‌ها خواست برای انتخاب یک bar granola ، چیپ ‌های خورشید و یا چیپس سیب‌زمینی انتخاب کنند . همان شرکت کنندگان در مرحله دوم مطالعه که به آن‌ها گفته شد ، تلاش کردند تا اولویت‌های people's برای اسنک را درک کنند . دوباره از آن‌ها خواسته شد بین bars granola و چیپس و چیپس سیب‌زمینی انتخاب کنند . برخی از شرکت کنندگان به علاوه به " تلاش برای سلامت بودن و اعمال کنترل خود " گفته شدند ؛ برخی دیگر این کار را نکردند و این کسانی بودند که هدف اصلی ناخودآگاه بودند : انتخاب غذاهای سالم - - هنوز در برخی از سطوح با آن‌ها طنین‌انداز است ؟ یعنی ، آیا آن‌ها ناخودآگاه عادات غذایی سالم را دنبال می‌کنند ؟
نویسندگان دریافتند که شرکت کنندگان که به طور آگاهانه غذای سالم را دنبال می‌کردند ، به احتمال زیاد بهترین گزینه را انتخاب کردند تا شرکت کنندگانی که به طور ناخود آگاه به دنبال هدف بودند . در همان زمان ، شرکت کنندگان که ناخودآگاه هدف را دنبال کردند ، احتمالا ً گزینه‌ای را انتخاب کردند که مطابق با گل - یا تراشه‌های خورشید بود . در هر دو مورد ، یک انتخاب با هدف سازگار انجام شد .
او گفت : " زندگی می‌تواند بسیار شلوغ باشد تا به طور آگاهانه اهداف ما را دنبال کند . اما به سادگی با اطلاعات مرتبط با هدف در طول روز ، به طور ناخودآگاه اهداف را فعال می‌کند و به ما کمک می‌کند که گزینه‌هایی انتخاب کنیم که با آن اهداف سازگار باشند " ، " Laran ، Janiszewski " و Saleo .
با در نظر گرفتن اینکه دانش آموزان بزرگ‌تر بیشتر به قلدری مربوط می‌شوند ، و ارتکاب به تهدید پس از انتقال دانش آموزان به مدرسه متوسطه افزایش می‌یابد ، پرسنل مدرسه باید مهارت‌های یادگیری خود را بر روی دانش آموزان کلاس ششم و هشتم متمرکز کنند تا به دانش آموزان مهارت‌های یادگیری اجتماعی و روش‌های مناسب برای هدایت گروه‌های همسالان و سلسله‌مراتب اجتماعی را آموزش دهند .
با در نظر گرفتن تفاوت‌های جنسیتی برای آن‌هایی که قلدر هستند، ممکن است مداخلات متفاوتی برای پسران و دختران تضمین شود . مداخلات برای دختران ممکن است بر مسائل مربوط به روابط و استفاده مناسب از رسانه‌های اجتماعی تمرکز داشته باشد ، در حالی که مداخلات برای پسران ممکن است به تهدید فیزیکی بپردازند .
برای معلمان و والدین مهم است که در مورد امنیت اینترنتی با دانش آموزان صحبت کرده و از اینترنت و ابزار سیار برای کمک به پیش‌گیری از victimization سایبری استفاده کنند . همچنین برای بزرگسالان مهم است که گزارش‌ها مربوط به خشونت کلامی و کلامی را جدی بگیرند و در تمام موارد مداخله کنند .

 

افسردگی بیماران سکته قلبیدرمان با نرم افزاراختلال شناختی خفیفآسیب طناب نخائینکاتی در مورد معیار انتخاب همسرراه های تربیت فرزند دختر و پسر

منبع

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 470 تاريخ : جمعه 13 ارديبهشت 1398 ساعت: 18:49

در میان ورزش‌کاران ورزشی ، ضربه‌های مغزی بسیار شایع است . در حالی که اکثر ورزش‌کاران در عرض چند هفته بهبود کامل را تجربه می‌کنند و می‌توانند به ورزش خود بازگردند ، ورزش‌کاران زن تمایل دارند که میزان آسیب‌های مغزی بالاتری نسبت به ورزش‌کاران مرد تجربه کنند .
اشتراک :
داستان کامل
در میان ورزش‌کاران ورزشی ، ضربه‌های مغزی بسیار شایع است . در حالی که اکثر ورزش‌کاران در عرض چند هفته بهبود کامل را تجربه می‌کنند و می‌توانند به ورزش خود بازگردند ، طبق تحقیقی که در ماه دسامبر در مجله آکادمی جراحان جراحان آمریکا منتشر شد ، ورزش‌کاران زن تمایل دارند که میزان آسیب مغزی بالاتری نسبت به ورزش‌کاران مرد تجربه کنند . علاوه بر آن، ورزشکارانی که قبل از کالج آسیب مغزی دیده‌اند ، سه برابر بیشتر از همسالان خود را متحمل می‌شوند که دچار ضربه مغزی مربوط به ورزش می‌شوند و فاقد سابقه جراحت هستند .
در مطالعه‌ای ۱۵ ساله از ۱۲۰۰ دانشجوی دانشگاه کلمبیا در دانشگاه کلمبیا در نیویورک ، نویسندگان مطالعه یافتند :
شایع‌ترین علائم ضربه مغزی ناشی از سردرد ، اختلال حواس ، و سرگیجه است.

 

کاهش تپش قلب از فواید حذف کاتتر استاختلالات روانی ناشی از آلرژی های کودکیفرکانس آسیب های سر در ورزشgbm نوع لاعلاج تومور مغزیریسک بستری با استفاده از الکل در بیماران فیبریلاسیون دهلیزیافسردگی بیماران سکته قلبی


خطر ضربه مغزی در بین زنان ( ۲۳.۳ درصد ) نسبت به مردان ( ۱۷ درصد ) طی دوره تحصیلات دانشگاهی است ؛ و ،
نتایج تحقیقات پیشین حاکی از آن است که ورزش‌کاران شرکت‌کننده در ورزش ، آسیب‌های مغزی بیشتری نسبت به همتایان مرد خود دارند . دلایل این تفاوت مشخص نیست ، اما آگاهی از این یافته ، گام مهمی در اتخاذ این آسیب‌ها در نظر گرفته شده‌است .
نویسنده مطالعه سرب ، سیسیلیا دیویس ، می‌گوید : " به عنوان مثال ، ضربه مغزی در فوتبال بیش‌ترین سهم را از توجه رسانه‌ها دریافت می‌کند ، اما در مطالعه ما ورزش‌کاران زن احتمال ابتلا به ضربه مغزی بیشتر را دارند . این بیشتر در میان زنان در مقایسه با ورزش‌کاران ورزشی ارتباطی مردان رایج بود ."
" برای اکثر مواقع ، ضربه مغزی ناشی از ضربه مغزی است ، صرف‌نظر از ورزشی که در آن اتفاق می‌افتد . اما هر ضربه مغزی متفاوت از مکانیزم ، نشانه‌ها و بازیابی حتی در یک فرد واحد است . دکتر نوبل ، استادیار عصب‌شناسی در مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا ، می‌گوید: " مردان و زنان جوان علائم ضربه مغزی مشابهی و دوره‌های بهبودی را تجربه می‌کنند . مطالعه ما همچنین از یافته‌های گذشته پشتیبانی می‌کند که نشان می‌دهند زنان ممکن است بیشتر به تجربه یا گزارش خواب ضعیف کمک کنند در حالیکه ممکن است مردان بلافاصله پس از ضربه مغزی ، حافظه ضعیفی را گزارش دهند ."
پزشکان ، والدین و مربیان باید :
در بین ورزش‌کاران زن شاخص بالایی از سو ظن برای ضربه مغزی وجود دارد .
یک محیط مثبت برای ورزش‌کاران ایجاد کنید تا آسیب‌های مغزی را گزارش دهند و ورزش‌کاران را از پنهان کردن علائم آسیب مغزی منع کنند .
آگاه باشید که ورزش‌کاران concussed که تعداد بیشتری از علائم را ابراز می‌کنند احتمال بیشتری دارد که بهبودی طولانی‌مدت را تجربه کنند .
دیویس - هیس می‌گوید : " در حالی که مطالعه ما برای توضیح این که چرا مورد دوم رخ داده‌است ، طراحی نشده است ، یک دلیل می‌تواند دلیل داشته باشد که بیماران more دچار آسیب جدی تری هستند که نیازمند دوره ریکاوری تری هستند . "
نویسندگان حاضر قصد دارند تا مطالعه چند جانبه خود را در مورد این گروه از ورزش‌کاران دانشگاهی انجام دهند تا ریسک متعاقب جراحت ارتوپدی را شناسایی کنند و نیز کمبود ظریف روان‌پزشکی عصبی در میان ورزشکارانی که دچار ضربه مغزی شده و پیامدهای بلندمدت ورزشی را دنبال می‌کنند .

 

درمان با نرم افزاراختلال شناختی خفیفآسیب طناب نخائیویتامین مکملراه های تشخیص خیانت زن به شوهرچگونه با کودکان بیش فعال رفتار کنیم

منبع

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 533 تاريخ : جمعه 13 ارديبهشت 1398 ساعت: 17:08

۲۵ درصد از تمام بیماران سکته مغزی cryptogenic ischemic را تجربه می‌کنند که به این معنی است که پزشکان قادر به تعیین علت آن نیستند . برای این بیماران ، پزشکان باور دارند فیبریلاسیون دهلیزی ، رایج‌ترین نوع بی‌نظمی ( ضربان قلب غیر عادی ) ، ممکن است بدون دانش patient's رخ دهد و باعث سکته شود . در طول فیبریلاسیون دهلیزی ، اتاق‌های فوقانی heart's ، یا آتریا ، به جای ضربه زدن، می‌لرزد ؛ این اجازه می‌دهد تا خون در محفظه بماند و به طور بالقوه باعث لخته شدن شود . اگر لخته از قلب دور شود و به مغز برسد ، سکته حتمی است .
اشتراک :
داستان کامل
لری امبروس مبتلا به سکته مغزی چند روز بعد از بیدار شدنش در یک شب تشخیص داده شد . امبروس مثل ۲۵ درصد از تمام بیماران سکته مغزی سکته مغزی ischemic را تجربه کرد و به این معنی بود که پزشکان قادر به تعیین علت نشدند .
برای این بیماران ، پزشکان باور دارند فیبریلاسیون دهلیزی ، رایج‌ترین نوع بی‌نظمی ( ضربان قلب غیر عادی ) ، ممکن است بدون دانش patient's رخ دهد و باعث سکته شود . در طول فیبریلاسیون دهلیزی ، اتاق‌های فوقانی heart's ، یا آتریا ، به جای ضربه زدن، می‌لرزد ؛ این اجازه می‌دهد تا خون در محفظه بماند و به طور بالقوه باعث لخته شدن شود . اگر لخته از قلب دور شود و به مغز برسد ، سکته حتمی است .

کنترل بیماری فیبریلاسیون دهلیزیتزریق وافارین موجب جنون میشود!سکته در بیماران فیبریلاسیون دهلیزیجراحی در بیماران فیبریلاسیون دهلیزیفیبریلاسیون دهلیزیدرمان با نرم افزار


برای تحقیق در رابطه با این ارتباط ، محققان پزشکی Northweste ® از کاردیولوژی و neurology برای انجام یک محاکمه چهار ساله که ۴۴۱ نفر را در ۵۵ مرکز ثبت کرد ، هم‌کاری کردند . نیمی از بیماران قلبی قابل کاشت و قابل کاشت را دریافت کردند که به طور مداوم ریتم قلب را ثبت می‌کند و به پزشک اجازه می‌دهد تا در اینترنت بداند که زمانی که یک ریتم غیر عادی در بیمارستان یادبود Northweste رخ داده‌است ، محل اصلی در شمال آمریکا برای محاکمه است .
نتایج نشان داد که با استفاده از این وسیله ، ۳۰ درصد از افراد با سکته cryptogenic فیبریلاسیون دهلیزی را در عرض سه سال تشخیص دادند ، که عمر باتری دستگاه است … در آن بیمارانی که تکنیک‌های استاندارد برای پی‌گیری دریافت کردند ، پزشکان تنها فیبریلاسیون دهلیزی را در حدود ۳ درصد از این بیماران یافتند . به دلیل این نتایج ، ۳۰ درصد همگی به رگ‌های خونی که باید از داشتن ضربه دیگری محافظت کنند ، تغییر داده شدند .
یافته‌های این تحقیق در مقاله‌ای در ۲۶ ژوئن ۲۰۱۴ در نیوانگلند در انگلستان منتشر شده‌است . از آنجا که حرکت‌های cryptogenic رایج هستند ، این یافته‌ها می‌تواند سالانه به صدها هزار نفر کمک کند . هر ساله بیش از ۷۵۰، ۰۰۰ نفر در ایالات‌متحده سکته می‌کنند و حدود یک سوم از آن‌ها سکته مغزی محسوب می‌شوند .
دکتر Bestein ، ، مدیر برنامه ضربه‌ای Medicine Northweste و Telestroke می‌گوید : " داشتن یک ضربه واقعا ً پایه شما را لرزاند " و توسط پزشک شما گفته شد که آن‌ها هیچ ایده‌ای برای اینکه چرا این کار را انجام داده و اینکه آن‌ها تنها از بهترین دارو حدس می‌زنند برای جلوگیری از دیگری که حتی بدتر است ، ندارند . با این آزمایش بالینی ، ما دومین مشکل را حذف کردیم - - نه علت علت - - در حدود یک سوم از این بیماران ."
بیمارانی که تحت نظارت قرار گرفتند بخشی از یک مطالعه به نام CRYSTAL AF ( مطالعه کنترل قلبی مداوم برای ارزیابی atrial Fibrillation بعد از سکته مغزی ) بودند . برنستین , که استاد عصب‌شناسی دانشکده طب سوزنی دانشگاه نورث of و استاد هم‌کار او راد Passman , مدیر مرکز تحقیقات atrial Fibrillation در موسسه Bluhm Cardiovascular , است , در کمیته بین‌المللی فرمان برای محاکمه CRYSTAL AF قرار دارند .

 

اختلال شناختی خفیفآسیب طناب نخائیویتامین مکملتخریبفلسفه ازدواج چیست ؟وظایف مرد در برابر همسر و خانواده

منبع

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 485 تاريخ : جمعه 13 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:36

برای مشاهده گر دقیق , صورت یک فرد نسبت به آنچه در زیر سطح قرار دارد , بینشی دارد . در حال حاضر, با کمک یک دوربین وبی و الگوریتم ‌های نرم‌افزاری , صورت می‌تواند نشان دهد که آیا فرد فیبریلاسیون دهلیزی را تجربه می‌کند , یک بیماری قابل‌درمان اما بالقوه خطرناک .
اشتراک :
داستان کامل
برای مشاهده گر دقیق , صورت یک فرد نسبت به آنچه در زیر سطح قرار دارد , بینشی دارد . در حال حاضر, با کمک یک دوربین وبی و الگوریتم ‌های نرم‌افزاری , صورت می‌تواند نشان دهد که آیا فرد فیبریلاسیون دهلیزی را تجربه می‌کند , یک بیماری قابل‌درمان اما بالقوه خطرناک .
یک پروژه آزمایشی , نتایج آن بصورت آنلاین در ریتم قلب مجله منتشر شد , نشان می‌دهد که تغییرات ظریف در رنگ پوست می‌تواند برای تشخیص جریان خون نامنظم ناشی از فیبریلاسیون دهلیزی استفاده شود . این تکنولوژی در هم‌کاری بین دانشگاه پزشکی روچستر و دندان‌پزشکی و شرکت زیراکس ساخته شد .
" این فن‌آوری توانایی شناسایی و تشخیص بیماری قلبی با استفاده از پایش ویدئویی بدون تماس را دارد . " ژان - لوی فیلیپ , از دانشگاه علوم قلب راچستر , برنامه را دنبال می‌کند . این یک مفهوم بسیار ساده است , اما کسی که می‌تواند افراد بیشتری را با فیبریلاسیون دهلیزی فعال کند تا مراقبت‌های لازم را دریافت کند . "
فیبریلاسیون دهلیزی یک ضربان قلب نامنظم است که معمولا ً باعث جریان خون ضعیف به بدن می‌شود . این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که فعالیت الکتریکی قلبی نامنظم باعث می‌شود اتاق‌های فوقانی و پایینی قلب با سرعت همگام‌سازی شوند . بیش از ۳ میلیون آمریکایی از این بیماری رنج می‌برند .
در حالی که این شرایط را می‌توان به آسانی تشخیص داد , در بسیاری از افراد شناسایی نشده است, یا به این دلیل که اتفاق می‌افتد و یا به این دلیل که علائم - خستگی و ضعف - بیش از حد معمول است که باعث نگرانی شود . در نتیجه تخمین زده می‌شود که ۹۳ % از افراد مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی از این وضعیت بی‌اطلاع هستند .
علاوه بر این, در صورتی که فیبریلاسیون دهلیزی تشخیص داده شود - - هم از طریق دارو و هم از طریق روشی که اساسا ً فعالیت الکتریکی قلب را افزایش می‌دهد - بسیاری از افراد مبتلا به این بیماری , وقوع مجدد را تجربه خواهند کرد . اگر عمل‌آوری نشده باشد , افراد در معرض خطر بالاتری برای لخته‌های خونی و سکته قرار دارند .

 

توسعه هم افسردگیرمان خواب مرتبط با افسردگیافسردگی آستانه فرعیافسردگی با بازی های رایانه ایکند ذهنی مطلقاختلال شناختی خفیف


تکنولوژی توصیف‌شده در این مطالعه از یک الگوریتم نرم‌افزاری طراحی‌شده توسط زیراکس استفاده می‌کند که صورت را اسکن می‌کند و می‌تواند تغییرات رنگ پوست را که برای چشم غیرمسلح قابل‌رویت نیستند , تشخیص دهد. تمام اینها نیازمند این است که سوژه هنوز برای چند ثانیه باقی بماند .
سنسورها در دوربین‌های دیجیتال برای ثبت سه رنگ طراحی شده‌اند : قرمز , سبز و آبی . هموگلوبین - - جز خون - - طیف سبز نور را جذب می‌کند و این تغییرات جزئی را می‌توان توسط حسگر دوربین تشخیص داد . روشن است که چهره مکان ایده‌آلی برای تشخیص این پدیده است , زیرا پوست نازک‌تر از قسمت‌های دیگر بدن است و رگ‌های خونی به سطح نزدیک‌تر هستند .
شرکت کنندگان در این مطالعه به طور همزمان به یک نوار الکتروکاردیوگرام ( ecg ) وصل شدند تا نتایج اسکن صورت با فعالیت الکتریکی واقعی قلب مقایسه شود .
محققان دریافتند که تغییرات رنگ شناسایی‌شده توسط نظارت ویدیویی با میزان ضربان قلب فرد در یک ecg مطابقت دارد . اساسا , فعالیت الکتریکی نامنظم قلب یافت‌شده در افراد با فیبریلاسیون دهلیزی را می‌توان با مشاهده پالس خون از طریق رگ‌های روی صورت به صورت جذب یا بازتاب نور سبز با هر تپش قلب شناسایی کرد .
این مطالعه نشان داد که تکنیک پایش ویدئویی - که محققان آن را دوبله کرده‌اند - - نرخ خطای 97 / 1 درصد , قابل‌مقایسه با میزان خطای اندازه‌گیری شده با اندازه‌گیری‌های ecg خودکار است .

 

آسیب طناب نخائیویتامین مکملتخریبشاهرگویژگی های مرد خوب برای ازدواج از نظر زنانسوالات مراسم خواستگاری چیست

منبع

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 497 تاريخ : دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:01

داستان کامل
طبق تحقیقی که توسط محققان در دانشکده پزشکی دانشگاه پیتسبورگ انجام شد ، افرادی که افسردگی و اختلال شناختی خفیف ( MCI ) را پس از سن ۶۵ سالگی توسعه می‌دهند ، بیشتر احتمال دارد که از مارکرهای تصویربرداری مغزی و بیولوژیکی داشته باشند . یافته‌ها به صورت آنلاین در رشته روانشناسی مولکولی منتشر شدند .
یکی از محققان ارشد "مریل آ " گفت : افراد مسن‌تر با افسردگی بزرگ خطر توسعه جنون در آینده را دو برابر کرده‌اند ، در مقایسه با آن‌هایی که هرگز اختلال خلق نکرده اند . Butters ، دکترا ، استادیار روان‌پزشکی ، دانشکده پزشکی ویلیام پیت . اما هیچ توضیح روشنی برای این که چرا یک اختلال افسردگی قابل‌درمان مانند افسردگی منجر به افزایش خطر جنون ، یک بیماری پیشرونده در مغز می‌شود ، وجود ندارد . تاکنون ، اکثر مطالعات ، تنها یک یا دو مشخصه زیستی را برای دستیابی به این پرسش مورد بررسی قرار داده‌اند .
او گفت : " مطالعه ما پیشرفت قابل‌توجهی را نشان می‌دهد زیرا دیدگاه جامع و جامع ‌تری از تغییرات عصبی مرتبط با اختلال شناختی خفیف در اواخر زندگی فراهم می‌کند .
بعد از درمان افسردگی اصلی ، این تیم نمونه‌های خون را از ۸۰ بزرگ‌سال مسن‌تر در بهبود بهبود بخشید که ۳۶ تن از آن‌ها دارای عملکرد طبیعی شناختی بودند . خون آن‌ها برای ۲۴۲ پروتیین‌های فعال در مسیرهای بیولوژیکی مرتبط با سرطان ، بیماری‌های قلبی عروقی ، و اختلالات متابولیک و اختلالات عصبی عصبی مورد آزمایش قرار گرفت . محققین همچنین اسکن مغزی PET و MRI را بر روی شرکت کنندگان انجام دادند تا به دنبال نشانه‌هایی از بیماری cerebrovascular ، لاغر شدن مغزی یا انقباض ، و بتا - amyloid باشند ، که این پروتئینی است که the مغزی مرتبط با بیماری Alzheimer's را تشکیل می‌دهد .

روش جدید برای درکنسخه ویرایش شده ژنومشبکه هماهنگ ژن هاتاثیر ژن در افسردگیسلول بنیادی پارکینسونآسیب طناب نخائی


گروه MCI دارای تفاوت‌هایی در فعالیت بیولوژیک ۲۴ پروتیینی است که در تنظیم مسیرهای ایمنی و inflammatory ، علامت دهی درون سلولی ، بقای سلول و تعادل بین پروتیین و چربی دخیل هستند .
اسکن مغز تمایل بیشتری به بیماری cerebrovascular نشان داد - - برای مثال ، حرکت‌های کوچک - - در گروه MCI ، اما هیچ تفاوتی در میزان رسوب beta وجود نداشت .
دکتر Butters گفت : " اگر شما این نتایج را کلا ً در نظر بگیرید ، آن‌ها پیشنهاد می‌کنند که افراد مبتلا به افسردگی و اختلال شناختی بیشتر در برابر افزایش زوال مغز آسیب پذیرند که در عوض آن‌ها را در معرض خطر توسعه جنون قرار می‌دهد .
مراحل بعدی شامل ارزیابی پنل پروتیین در افراد مسن‌تر با عملکرد طبیعی شناختی است که افسردگی را تجربه نکرده است .
از بین شرکت کنندگان ۱۴ هیچ نشانه‌ای از افسردگی و ۱۴ بیماری از خفیف به افسردگی شدید نداشتند .
به گفته صائب ، هدف این تحقیق به طور منفعلانه ، افسردگی و سطوح مختلف حالات احساسی مرتبط با افسردگی است .
این اطلاعات در نهایت می‌توان برای نظارت بر افرادی استفاده کرد که در معرض خطر افسردگی قرار دارند ، شاید ، اگر سنسور افسردگی را تشخیص داده یا اطلاعات را به متخصصین بالینی تحویل دهد ، به آن‌ها کمک کند .
تحقیقات Northweste آینده به بررسی این مساله خواهند پرداخت که آیا افراد مبتلا به افسردگی روحیه خود را بهبود می‌بخشند یا خیر .
صائب گفت : " ما خواهیم دید که اگر بتوانیم علائم افسردگی را با تشویق مردم برای بازدید از مکان‌های بیشتر در طول روز کاهش دهیم ، روتین تری داشته باشیم، زمان بیشتری را در مناطق مختلف سپری کرده و استفاده از تلفن همراه را کاهش دهیم ."

ویتامین مکملتخریبشاهرگاسکیزوفرنیبرای انتخاب همسر شایسته به چه ویژگی هایی توجه کنیم ؟اهمیت سن در ازدواج موفق

 

منبع

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 604 تاريخ : دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 0:41

بینش جدید در مورد نحوه تعمیر zebrafish ارتباطات عصبی آن‌ها می‌تواند سرنخ‌هایی به درمان‌های جدید برای افراد مبتلا به آسیب‌های طناب نخاعی پیدا کند . محققان به ملکول‌های مهمی اشاره کرده‌اند که فیبرهای عصبی آسیب‌دیده را به درون ماهی پرتاب می‌کنند تا خودشان را بازسازی کنند .
اشتراک :
داستان کامل
بینش جدید در مورد نحوه تعمیر zebrafish ارتباطات عصبی آن‌ها می‌تواند سرنخ‌هایی به درمان‌های جدید برای افراد مبتلا به آسیب‌های طناب نخاعی پیدا کند .
محققان به ملکول‌های مهمی اشاره کرده‌اند که فیبرهای عصبی آسیب‌دیده را به درون ماهی پرتاب می‌کنند تا خودشان را بازسازی کنند .
این یافته‌ها می‌تواند راه را برای درمان هموار کند که به بازیابی اتصالات حیاتی بین مغز و ماهیچه‌های بدن که بعد از آسیب نخاع گم شده‌اند کمک می‌کند .
برای مردم و دیگر پستانداران ، آسیب به نخاع دائمی است و منجر به فلج برگشت‌ناپذیر می‌شود .
Zebrafish توانایی قابل‌توجهی برای به دست آوردن یک حرکت کامل در عرض چهار هفته آسیب به نخاع دارند .
مطالعات نشان داده‌اند که قادر به بازسازی اتصالات آسیب‌دیده و سلول‌های عصبی در نخاع هستند .
دانشمندان دانشگاه مرکز Edinburgh's برای Neuroregeneration به یک مکانیزم کلیدی اشاره کرده‌اند که به اتصال عصبی به رشد مجدد کمک می‌کند .
آن‌ها دریافتند که پس از جراحت ، سلول‌های ترمیم زخم به نام فیبروبلاست ها به محل آسیب منتقل می‌شوند .
این فیبروبلاست ها یک مولکول بنام کلاژن ۱۲ تولید می‌کنند که ساختار ماتریس حمایتی را که الیاف عصبی را احاطه می‌کند ، تغییر می‌دهد .
این به الیاف آسیب‌دیده برای رشد در امتداد محل زخم و بازیابی اتصالات از دست رفته کمک می‌کند .
این تیم متوجه شد که به فیبروبلاست ها دستور داده شده‌است که از طریق یک سیگنال شیمیایی به نام wnt کلاژن را بسازند .
محققان می‌گویند که درک این سیگنال‌ها می‌تواند نشانه‌هایی از روش‌های درمانی برای کمک به التیام ستون فقرات پس از جراحت را داشته باشد .

رفتار غیرعادی دو ژنفناوری تحلیل دی ان ایگرفتن ترکیب کروموزومشیزوفرنی در موش هامدل جدید اسکیزوفرنیویتامین مکملتخریب


این مطالعه که در نشریه "ارتباطات طبیعت " منتشر شد، توسط شورای تحقیقات علوم زیستی و علوم زیستی تامین شد . موسسه سرمایه‌گذاری تحقیقاتی آلمان ، DFG ، نیز از این تحقیق حمایت کرده‌است .
دکتر توماس بکر ، از دانشگاه مرکز Edinburgh's در Neuroregeneration ، گفت : " در مردم و دیگر پستانداران ، ماتریکس در محل آسیب عصب را از رشد پس از جراحت مانع می‌شود . ما اکنون به سیگنال‌هایی که این مسدود را مسدود می‌کنند اشاره می‌کنیم ، به طوری که سلول‌های عصبی می‌توانند اتصالات را ترمیم کنند که بعد از آسیب به نخاع گم شده‌اند ."
" ما قصد داریم بررسی کنیم که آیا تحریک این سیگنال‌ها در سایر حیوانات می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا ارتباطات عصبی آسیب‌دیده از آسیب‌های طناب نخاعی را تعمیر کنند ."
آن‌ها گفتند که با درک هزاران ژن مرتبط با این بیماری و آنچه که آن‌ها انجام می‌دهند ، محققان می‌توانند در نهایت با " نمرات " دقیق‌تر " برای پیش‌بینی ریسک و هنوز هم به طور بالقوه برای مقابله با این خطرات به طور بالقوه توسعه پیدا کنند .
در این میان ، مرزها می‌گوید ، مصرف کنندگان باید نسبت به ادعاهایی که ژن‌های فردی اثرات بزرگی بر رفتارهای پیچیده دارند ، محتاط باشند .
در حالی که خطر برخی شرایط پزشکی ، مانند سرطان پستان و بیماری Alzheimer's ، به وضوح با ژن‌های فردی مرتبط بوده و با ویژگی‌هایی چون افسردگی ساده نیست .
مرز می‌گوید : هر زمان که کسی ادعا می‌کند این ژن را شناسایی کرده‌است که باعث " ایجاد یک ویژگی پیچیده " می‌شود ، زمان آن است که شکاک باشد . یک تیم از دانشمندان یک مدل بیماری سلول بنیادی انسان از بیماری Parkinson's در یک ظرف را ایجاد کردند . مطالعه یک جفت از دوقلوهای همسان ، یکی تحت‌تاثیر قرار گرفته و یکی از آن‌ها که تحت‌تاثیر بیماری Parkinson's قرار گرفته ، یک بیمار Parkinson's دیگر ، و چهار سوژه کنترل سالم ، دانشمندان قادر به تشخیص ویژگی‌های کلیدی این بیماری در آزمایشگاه بودند، به ویژه تفاوت در توانایی نورون‌های بیماران برای تولید دوپامین ، ملکولی که در بیماری Parkinson's دچار کمبود می‌شود .

 

شاهرگاسکیزوفرنیتاکیددغدغه های ازدواج جوانان چیست ؟تربیت پسر نوجوان

منبع سایت

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 558 تاريخ : جمعه 6 ارديبهشت 1398 ساعت: 20:41

ویتامین‌های گروه مکمل ممکن است برای حفظ مهارت‌های تمرکز در میان افرادی که یک اپیزود اول از جنون را تجربه می‌کنند , مفید باشد , مطالعه توسط محققان موسسه ملی تعالی در سلامت روان جوانان , یافته‌است .
این مطالعه که توسط دکتر کالین اودانل در حال حاضر در بیمارستان دانشگاه هاروارد انجام شد , تاثیر افزایش دریافت ویتامین‌های b12 , b6 و اسید فولیک را بعد از مطالعه در افراد مبتلا به شیزوفرنی بررسی کرد .
دکتر مالون گفت که سطوح بالای هموسیستئین در افراد مبتلا به اسکیزوفرنی با نشانه‌های شدیدتری همراه بوده‌است . او گفت : " مطالعات قبلی نشان داده‌اند که افزایش مصرف ویتامین b12 , b6 و اسید فولیک باعث کاهش هموسیستئین و بهبود علایم در بین افراد مبتلا به اسکیزوفرنی می‌شود, ما می‌خواستیم بفهمیم آیا دادن این ویتامین به افرادی که دچار روان‌پریشی درجه اول می‌شوند , نتایج مشابهی خواهند داشت . "
اپیزود اول جنون می‌تواند پیش‌ساز بیماری اسکیزوفرنی باشد اما ممکن است نشانه‌های روان‌پریشی با اختلال دوقطبی یا افسردگی شدید همراه باشد .
در این مطالعه ۲۸ نفر از جوانان مراجعه‌کننده به مرکز پیش‌گیری از روان‌پریشی و مرکز مداخله به طور تصادفی به دو گروه آزمایش و کنترل تقسیم شدند . در طول این مدت سطوح هموسیستئین , علایم و عملکرد شناختی بیماران مورد بررسی قرار گرفت .
نتایج در مجله روانشناسی زیستی ژورنال منتشر شده‌است .

 

سطوحداروردپتانسیلفقیرتخریب


نتایج نشان داد که شرکت کنندگانی که مکمل b - ویتامین بودند در تکمیل تمرکز و توجه در هفته‌های اخیر نسبت به شرکت کنندگانی که دارونما دریافت کردند , بهتر عمل کردند .
دکتر مالون گفت : " این نشان می‌دهد که ویتامین‌های b - ویتامین می‌توانند اثرات محافظتی داشته باشند; اگرچه آن‌ها بهبود مهارت‌های تمرکز بیمار را بهبود نمی‌دهند , ممکن است از این مهارت‌ها جلوگیری کنند . "
روان‌پریشی بیماری خاصی است که در آن هر فرد علایم مختلف و پروفایل بیولوژیکی متفاوتی را نشان می‌دهد . آنچه به ویژه جالب بود این بود که شرکت کنندگانی که سطح هموسیستئین بالا در خط پایه داشتند , از نظر بهبود توجه به مکمل‌های b - ویتامین پاسخ دادند . نتایج این مطالعه از دیدگاه شخصی تری نسبت به مکمل سازی ویتامین در قسمت اول جنون حمایت می‌کند که نشان می‌دهد کسانی که هموسیستئین بالا دارند بیشتر مفید هستند . "
این اختلالات نه تنها در رفتار حیوانات دیده می‌شود , بلکه در مغز آن‌ها : ارتباطات عصبی در هیپوکامپ - - یک ناحیه مغز که برای حافظه مهم است - بسیار آهسته به محرکه‌ای الکتریکی واکنش نشان می‌دهد , و نشان می‌دهد که خاصیت خمیری آن‌ها - - به اصطلاح پلاستیسیته عصبی - در موش‌های متولد شده مختل شده‌است . در لاین با این ژن , یک ژن به نام " النهار " در فرزندان پدری که رژیم غذایی غنی از متیل دریافت می‌کردند , کاهش یافت .

 

شاهرگاسکیزوفرنیتاکیدتعصبآداب و رسوم ایرانیان در مورد ازدواجنحوه درست انتخاب همسر برای یک عمر زندگی

منبع سایت

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 234 تاريخ : چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398 ساعت: 16:06